Pensem?

Pensar...


Buscar la teva essència i convertir-la en un projecte gràfic será la nostra missió.


 Si has arribat a nosaltres és que tens alguna idea que et ronda el cap i necessites fer-la realitat.


 Però, la gran pregunta… com fer-ho?

Estratègia

Farem una campanya única, amb diferència de la teva competència i coherent amb la teva activitat.


Començarem amb una investigació de mercat, buscant informació en el mateix sector i territori.


Seguidament, vindrà la primera trobada, on farem un brainstorming.

Buscarem, mitjançant aquesta pluja d’idees, la manera de projectar l’essència del  teu projecte en una imatge.


Tenint clar el concepte i les formes, passarem a fer la màgia.


Comunicació

No tot acaba amb una publicitat impresa i cartells per tot arreu.


Ni tampoc és un èxit assegurant tenir unes XXSS a la última moda.


Cada sector econòmic té les seves característiques i cada propòsit té el seu públic.


S'ha de tenir en compte quin és el target que busquem i com arribem a aquet mercat objectiu.


Després de treure'n conclusions s'haurà de decidir quin és el pressupost màxim a invertir i trobar el menor cost pel major impacte.

FeedBack

Una campanya es medeix pels seus resultats en el temps marcat.


És important tenir un retorn com més aviat millor per seguir en la mateixa línia o per saber rectificar a temps.


S'han d'aconseguir imputs per valorar l'eficacia després de l'esforç personal i econòmic que representa la sortida al mercat.

Share by: